Szkolenia biznesowe
dla prawników
Towarzyszymy prawnikom w doskonaleniu umiejętności miękkich i biznesowych. To one, coraz częściej, decydują o sukcesie kancelarii i sukcesach zawodowych prawników.
Prowadzimy szkolenia dla kancelarii wieloosobowych, indywidualnych oraz dla samorządów zawodowych.
Przykładowe szkolenia
- sprzedaż usług prawniczych,
- obsługa klienta kancelarii,
- delegowanie zadań młodszym stażem prawnikom,
- zarządzanie projektami prawnymi,
- zarządzanie czasem i zadaniami,
- komunikacja w zespole, przywództwo,
- zarządzanie stresem.
Formy współpracy
To przeważnie cykliczne szkolenia i warsztaty dla całego zespołu albo wybranych pracowników (np. liderzy zespołów), online oraz offline. Przykładowe grupy, z którymi ostatnio współpracowaliśmy:
- Kancelaria 28 prawników,
- 7 zespołów specjalizacyjnych w różnych fazach rozwoju,
- 3 partnerów zarządzających w wieku 39-48 lat,
Formuła szkoleń
- Wszystkie szkolenia on-line,
- Angażująca, warsztatowa forma – 20% wykład, 30% dialog, 50% ćwiczenia,
- Podzielone na 3-godzinne, regularne bloki,
- Profesjonalne testy psychometryczne,
- Uczestnicy dostają materiały „wiedzowe”,
- Regularnie wracamy do wcześniejszych tematów,
- Indywidualna praca uczestników pomiędzy spotkaniami,
- Omawianie doświadczeń,
- Profesjonalny warsztat trenerski,
Metody dydaktyczne
Do metodyki nauczania podchodzimy poważnie. Warsztat dydaktyczny doskonalimy od 30 lat.
Stosujemy metody i narzędzia uwzględniające wiedzę z zakresu psychologii poznawczej i andragogiki (subdyscypliny pedagogiki zajmującej się kształceniem dorosłych).
Jesteśmy zwolennikami metody uczenia się przez doświadczenie (learning by doing) w miejsce tradycyjnego wykładu przekazującego wiedzę.
W ostatnich miesiącach prawnicy-uczestnicy prowadzonych przeze nas szkoleń ocenili swoje zadowolenie na 9,13 na 10 punktów (839 respondentów).
- ćwiczenia warsztatowe (m.in. dialogi, scenki, studium przypadku),
- miniwykłady,
- filmy,
- dyskusje,
- „odwrócona klasa”,
- prezentacja,
- quizy sprawdzające wiedzę w formie zabawy,
- głosowania,
- anonimowe ankiety analizowane podczas wykładów,
- zadania domowe,
- analiza sukcesów i porażek,
- planowanie działań rozwojowych.
Co mówią klienci?
Wszystkie cytaty pochodzą z badań ankietowych przeprowadzonych po naszych szkoleniach:
” Bardzo ciekawe i praktyczne zagadnienia.”
„Sposób komunikacji, sposób prowadzenia zajęć, przydatne informacje z zakresu praktycznego funkcjonowania zawodu.”
„Klarowne i realne przykłady, otwierające oczy.”
„Brak monotonii, zaangażowanie słuchaczy, ćwiczenia warsztatowe – nowe umiejętności mogę wykorzystać w pracy już następnego dnia.”
„Najlepsze zajęcia na aplikacji (merytoryka, praktyczność, przydatność).”
„Bardzo ciekawe szkolenie, ogrom przydatnych informacji – zwłaszcza dla początkującego radcy prawnego.”
Każda udana współpraca zaczyna się od rozmowy.